Eid Al-Adha Celebrations At The Druze House Tuesday July 20th @ 5pm-9pm

يطلُّ عيد الأضحى مجدداً هذا العام خجولاً وحزيناً على الظروف التي ألمّت بالكونِ أجمع من مرضٍ وفقرٍ وعزلة ، إلا أنه لم ينسَ ان يحملَ لنا معهُ قليلاً من الفرحِ والأمل وذكرى العيد . إيماناً بالاستمرارِ وتمسكاً بأمل الخلاص من هذا الواقع الذي نعيش الذي انهَكنا وأنهكَ أطفالنا بإذنهِ تعالى . ومراعاةً لأقصى قواعد السلامة والحماية العامة واحتراماً للقوانين التي تفرضها وزارة الصحة في مقاطعة أونتاريو تدعو الجمعية الدرزية الكندية الجميع إلى لقاءِ معايدة تقدّم فيه الجمعية ضيافة حلويات العيد وتسليم هدايا للأطفال . وذلك نهار العيد الموافق نهار الثلاثاء في العشرين من
تموز ٢٠٢١ الساعة الخامسة عصراً وحتى التاسعة مساءً . أعادهُ الله على الجميع بالخيرِ والبركة وبظروفٍ أفضل.

Dear brothers and sisters. It’s with great pleasure that we invite you for our Eid Al Adha get together to greet each other on that special day. The gathering will be on Tuesday, July 20th at 5pm to 9pm. Free sweets and refreshments will be supplied and loot bags will be given to kids.
It has been a while since we met and we would like to see everyone. Due to the COVID-19 restrictions, please make sure to wear a mask and keep your social distancing.
Happy Ashoor Al Eid, hoping to see you all.


Sincerely,
CDS Board Members
898 Markham Road
Scarborough, On M1H 2Y2
Tel:416-439-3976
www.druze.net

Eid Al-Adha Celebrations At The Druze House Tuesday July 20th @ 5pm-9pm

Post navigation